ی شوهرخاله دارم اسمش حجته، بابام میگه

 

 

 

 

 

 

 

وقتی مرد تو اعلامیش مینویسیم اتمام حجت😐😂😂😂

از بابام انتظار نداشتم😐🤔

 





از هرچیزی که پرژک شامپو درست نکرده...
مزمز چیپس درست نکرده...

 



 

بایودنت داره آدامس میزنه! 😐😑😂




خَرنَشو اُلاغ


.

 

 

 

اوج نصیحت ایرانی ها به یکدیگر!!!!
😐😂😂😂

 




شوهر همسایمون گل فروشه وقتی میاد خونه بلند بلند زنشو صدا میکنه: مینای من نرگس من مریمم!؟ ....

به شوهرم گفتم یاد بگیر؛ همسایه زنشو چه قشنگ صدا میکنه!

از اون ببعد شوهرم وقتی وارد خونه میشه صدام میکنه:

سوهان روح من!. مته مغزم؛ چکش اعصاب من!! .....
آخه شوهر من ابزار فروشه!!😂😂😂

 




انصافا خارجیا چطور میخوان زبون مارو یاد بگیرن ...

ها= بله
ها=چى
ها=تعجب

ها=چى میگى
ها=تأیید حرف
ها=برو خودتى
ها=خوشمون اومد
ها ها ها= خوشحالى
ها= چیه نیگا میکنى ؟؟
من موندم چجوری خودمون یاد گرفتیم
😂😂😂😂

 




گوشیمو توی خونه گم کردم، با گوشی پدرخانمم شمارمو گرفتم


.
.
.
.
.
اسم منو سیو کرده بود
.
.
.
مفت خور !!😶😶😶

بنظرتون دخترشو طلاق بدم؟؟😆😆😊




ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ وقتی میتیﮐﻮﻣﺎﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ ﺑﻬﻢ ﻟﮕﺪ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ👟😍

ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺘﺎ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﺪ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ ﺣﯿﺎﻁ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺷﻮﺕﻣﯿﺰﺩﯾﻢ 😐

 

 


ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻌﻬﺎ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ ﻧﺒﻮﺩ سریالهای جِم ﭘﺨﺶ ﮐﻨﻪ 😶

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﺶ ﺗﻮ ﺍﻧﺒﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩﯾﻢ
به خیر گذشت 😂😂😂😂




میدونید چرا طرفدار های حافظ از سعدی بیشترن؟

 

 

چون سعدی میگه:
"برو کار کن، مگو چیست کار"
ولی حافظ میگه:
"بر لب جوی بشین و گذر عمر ببین"

خیلی آقایی حافظ 😂




دیشب دزد اومده بود خونمون داشت میگشت

بلند شدم گفتم دنبال چی میگردی؟🤔

گفت : پول💸💸



 

گرفتم خوابیدم

بعد گفت حالا که اینطور شد مودمو میبرم !

هیچی دیگه نصف شبی رفتم پول واسش کارت به کارت کردم😂😂

 




دخترهمسایه اومد میگه ببخشید بابام نیست میتونیدشیر گاز رو محکمش کنین نشتی میده..گفتم باشه
رفتم خونشون گفتم خوب فرانسه کجاست؟
یه لبخندی زدو گفت مادخترا انقدرام خنگ نیستیم خوب پایین تر از آلمانه دیگه، اینقدخندیدم که بیچاره قاطی کرده بود همش میپرسید
کناراسپانیا؟
وسط آفریقا؟
بالای قطب شمال.....😂😂😂



‏بابام با یکی دعواش شد یارو به بابام گفت خاموش باش مردک..😐

 

 

 


بابام به من نگاه کرد گفت زنگ بزن ۱۱۰ بگو یکی داره حرفای شاهنشاهی میزنه بیان بگیرنش😕😐😂😂😂✋
من😳😳😳😳
بابام😬😬😬😬
یارو😝😝😝😝

 




امریکاییه با ایرانیه ﯾﻪ ﺑﺎر با ﻫﻢ ﻣﻴﺮﻥ ﺩﺍﺧﻞ ﯾﻪ ﺷﻴﺮﯾﻨﯽ ﻓﺮﻭﺷﯽ، امریکایی ﻣﻴﺒﻴﻨﻪ ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻧﻴﺴﺖ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺷﻴﺮﯾﻨﯽ ﻣﻴﺬﺍﺭﻩ ﺗﻮ ﺟﻴﺒﺶ ﻭُ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﻴﺮﻭﻥ...

ﺑﻪ ایرانیه ﻣﻴﮕﻪ
: ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ، ﺍﻳﻨﻪ ﺣﻴﻠﻪ امریکاییها..؟
ایرانیه ﻣﻴﮕﻪ : ﭘﺲ ﺑﺮﻳﻢ ﻣﻨﻢ ﻳﻪ ﭼﺸﻤﻪ ﺍَﺯ ﻫُـﻨـﺮ ایرانیارو ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻧﺖ ﺑﺪﻡ، ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺎﺷﻪ...
ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻥ ﺷﻴﺮﯾﻨﯽ ﻓﺮﻭﺷﯽ، ﻣﻴﮕﻪ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺷﻴﺮﯾﻨﯽ ﺑﺪﻩ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﻭﺍﺳﺖ ﺟﺎﺩﻭ ﻛﻨﻢ، ﺷﻴﺮﯾﻨﯽ ﻓﺮﻭﺷﻴﻪ ﻫﻢَ ﺍﻭﻟﻴﺸﻮ ﻣﻴﺪﻩ،ایرانیه ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ، ﺩﻭﻣﻴﺸﻮ ﻣﻴﺪﻩ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ، ﺳﻮﻣﻴﺶ ﻫﻢ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ... ﺷﻴﺮﯾﻨﯽ ﻓﺮﻭﺷﻴﻪ ﻣﻴﮕﻪ: ﭘﺲ ﻛﻮ ﺟﺎﺩﻭش!؟

ﻣﻴﮕﻪ ﺗﻮ ﺟﻴﺐ امریکاییه ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻛـُﻦ، ﺻﺤﻴﺢ ﻭ ﺳﺎﻟﻢ ﭘﻴﺪﺍﺵ ﻣﻴﻜﻧﯽ...😂😂😂😂😂




مامانم رفته واسه تولد بابام یه ظرف پیرکس خریده 😳

انصافأ بابام کلی تشکر کرد...

 

 


حالا دیشب تولد مامانم بود،
بابام هم رفته چارحلقه لاستیک خریده 😁

حالا نمیدونم مامانم چرا قهر کرده😕

شاید از رنگ لاستیکا خوشش نیومده 😂😂

 




‏من یه فیلم از زمان رضا شاه دیدم
اونجا هم یارو میگفت دوره مرام معرفت تموم شده

 

 

 

 


فک کنم کلا مرام معرفت سرکاریه یکی از قدیم اسکل کرده آدمارو😂🤔😂😂😂




تاثیری که دختر همسایه ی پشت شیشه بر بازی فوتبال بچه های محل داشت...

 


قراردادهای میلیاردی روی بازیکنای لیگ برتر نداشت!!!
من خودم بشخصه چند بار رو آسفالت قیچی برگردون زدم
😝😝😝😝 😂




یکی مثل یوسف به واسطه زیبایی و درایت و هوشش، ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﺼﺮ… 😫
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﻫﻢ ﻣﺜﻪ ﻣﻦ… 😭
.
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ﻭ ﻣﺘﺎﻧﺖ ﻭ ﺟﺬﺍﺑﯿﺖ و هوش و درایتم ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﯿﻨﻢ واسه شما جک بذارم
✌️😐
.
😂😂😂😂




دختر فامیلمون پنج سالشه بهش میگم مریم گلی بیا بغلم یه بوس بهم بده

 


برگشته مگیه مگه تو خودت زن نداری ؟؟ بزار برم برا الهام بگم میخواستی بوسم کنی^_^
تازشم من میخوام زن وحید بشم
من : وحید کیه ؟؟
اون : پچه قشنگ مهد کودمونه
من : جااااان ، حالا اونم ترو میخواد ؟؟
اون : دارم روش کار میکنم
من : خرج زندگیرو چکار میکنید ؟؟
مریم : بچه پولداره😳😂😂




ﺍﯾﻨﻮ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺧﻮﻧﺪﻡ :
.
.
ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﺜﻞ ﺳﯿﺐ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺴﺘﻦ
ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺩﺭﺧﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻧﺸﺎﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ
.
.
. 🐫
.
.
.
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺷﻮﻫﺮﻣﻦ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺑﺎ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺯﺩ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ😂😂😂😂✋




این روزا من به این نتیجه رسیدم که بیشتر از اینکه دانشجو باشم
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
بالشجو هستم😎✌️

یلدا و ایام امتنحات مبارک باشه...




یکی از فانتزیای من اینه که خواننده بشم، بعد کنسرت بذارم

بعد وقتی که ملت منو تو خوندن همراهی میکردن ...



 

 

یهو آهنگو قطع کنم بگم اگه قراره من بخونم شما دهنتونو ببندین دیگه😂😂😂




برناﻣﻪ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ من
.1 ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯿﺸﻢ .
2 . ﺳﻮﺍﺭ ﻻﻣﺒﻮﺭﮔﯿﻨﯿﻢ ﻣﯿﺸﻢ .
3 . ﻣﯿﺮﻡ ﺳﺮ ﮐﺎﺭ
4 . ﻋﺼﺮ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻢ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ
.
.
ﻣﻨﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎﺭﺍ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﺗﯿﺐ :
2
3
4
1

نخند
بذار تو حال خودم باشم
😂😁😜

 




یه گاو صندوق تو خونه داریم که سالی دو بار باز میشه 😐

 

 

 

 

 


یه بار عید نوروز و یه بار هم شب یلدا جهت خارج کردن آجیل 😐




خدایا نه پول میدی نه شانس

 

 

 

 

 

یهو این خوشگلی و جذابیتو هم بگیر راحتم کن دیگه 😊😅

 

عید همگی مبارک...

 




خونه دوستم همه چیش هوشمنده
از تنظیم دمای خونه گرفته تا تنظیم نور...

 

 

 

 

بعد تنها هوشمندی خونه ما اینه که
لامپ دستشویی رو روشن کنی، هواکش هم روشن میشه😐😐😑✋




اولین بارى که بابام ی چک خوابوند تو گوشم خندیدم, گفتم چکو باید تو بانک بخوابونى😐

 

 

 

 

 

 


بزرگوار چک دوم رو طورى خوابوند که با مفهوم همراه‌بانک آشنا شدم 🖐🏽😰😂😂

 




دختر خاله ام ٦سالشه
یک کیلو تخمه گذاشته جلوش داره میخوره

 



میگم:
بذارشون اینور باهم بخوریم
یه دونه گذاشته تو دستم و میگه:
اینو بخور بقیه هم همین مزه رو میده 😐
نسل جدید اژدها شدن😕😕




دختر خاله ام ٦سالشه
یک کیلو تخمه گذاشته جلوش داره میخوره

 



میگم:
بذارشون اینور باهم بخوریم
یه دونه گذاشته تو دستم و میگه:
اینو بخور بقیه هم همین مزه رو میده 😐
نسل جدید اژدها شدن😕😕




میری کافی شاپ قهوه ترک سفارش میدی، کلا یه قـُلـُپ بیشتر توش نیست

 

ولی باید تقسیم بندی کنی تو یه ساعت بخوریش که مبادا اطرافیان بگن این یارو داهاتیه

ای تو اون روحتون با این ادا و اصولاتون😂😂😂😂