jok-94

بهـ بَعضیـــــا بایَد گُفتـ

تُو چِـرا هــــار شُدی عَزیزمـ؟؟

اِشتبـــ نَکُن خوبـــــ

تُو کِه سـَــگ نَبودی

گـــــاوبودی عزیزمـ

حالا هی بگو :

ما

مــا

مــــــا



“حالا چی بپوشیمِ” دخترا
با “حالا چی بخوریمِ” پسرا رقابت میکنه






قهوه تلخ هم......

طعم "عسل" میدهد.....

اگر....

آنطرف میز تو باشی....






کاش اسم بابام نعمت بود و اسم مامانم نازی 

اینجوری دلم خوش بود که حداقل 






با ناز و نعمت بزرگ شدم 

والا به همین برکت^_^




کاش اسم بابام نعمت بود و اسم مامانم نازی 

اینجوری دلم خوش بود که حداقل 






با ناز و نعمت بزرگ شدم 

والا به همین برکت^_^




خدایا
تو همین ثانیه ...
نابود کن اونی که الان داره به همسر آینده من پی ام میده و من اینجا حوصلم سر رفته !!! ^_^




من هر جا میشینم مورچه ها دورم جمع میشن
.
.
.
.
از بس شیرینم.لامصب!




ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺍﺯ ﺍﻳﺴﺘﮕﺎﻩ ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺸﻪ

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


1ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻬﺶ ﺯﻝ ﺯﺩﻡ ﺑﻠﻜﻪ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﻜﺸﻪ||||:
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻣﻦ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺩﺍﺭﻡ...






دیروز داشتم غذا نذری پخش میکردم
یه پیرزنه اومد گفت:خیر از جوونیت ببینی یه غذا بده به من
گفتم:مادر جان غذا تموم شده
گفت:خدابزنه تو کمرت ورفت...





بزرگترین مهاجرت آریاییان در چه زمانی رخ داده است؟

.
.
.
.
بزرگترین مهاجرت آریاییان در قرن 21 از وایبر به تلگرام رخ داده است.
:)))






*Irancell*

اصلاً فیزیک خر است




یازده ساعت تا امتحان فیزیک
مثله همیشه باران سنگی
.
.
.
خدا رو شکر امسال آشنا شدم و الّا همین مدارکمم نداشتم




پت و مت احمق نبودن,فقط یاد گرفته بودن برای رسیدن به هدفشون باید تلاش کنند و مهم نبود چقدر اشتباه کنن؛مهم این بود که در آخر به خواستشون می رسن . . .







دختر خاله گودزیــلام تو مهمونــی اومده بهم میگه :

"water melon please" 
{هندونه لطفا }
.
.
.
.
.
.
.

من هم سن این بودم هندونرو با پوست میخوردم فک میکردم پوستشم خوردنیه :||







دختره زنگ زده میگه
چیکار میکنی؟
میگم دوسیب میکشم ...
.
.
.
.
.
میگه بهت نمیاد نقاش باشی (surprised)
تا چش و گوشش باز نشده برم بگیرمش.این زن زندگیه والا







با اینکه پسرم ولی تا حالا 10 بار امتحان گواهینامه دادمو قبول نشدم برام دعا کنید چ اعتراف سنگینی بود تعداد لایک ها رو ببینم





وقتی بی هوا عاشق شوی
.
.
.
.
.
.
.
خب خفه میشی میمیری دیگه.
همیشه که نباید عاشقانه باشه عزیزه من