به پسر خالم میگم نتیجه خواستگاری چی شد؟
میگه شصت شصت
میگم یعنی چی؟
میگه یعنی هرچی اونا خواستن ما شصتمونو نشون دادیم
هرچی ما خواستیم اونا شصت نشون دادن!!!!!

=========================================================

فقط یه ایرانی میتونه تو استخر،
.
.
.
به نجات غریق زل بزنه و رفیقشو بکنه زیر آب . . . !!

=========================================================

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﺶ ﺟﻮﺭﯾﻪ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﺑﺒﻨﺪﯼ ﺩﻭﺭﺩﻣﺎﻏﺶ 15 ﺗﺎ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ
ﺭﻭﺑﺪﻭﻥ ﭘﺎﺭﺍﺯﯾﺖ ﻭﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖhd ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ .
ﺑﻌﺪﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﺯﺩﻩ .
ﺑﻪ ﺍﺭﻭﺍﺡ ﺟﺪﻡ …
ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺩﺭﺣﺪﻡ ….
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﺳﻘﻒ ﺍﯾﻨﻮ ﺩﺭﺧﺖ ﮐﺎﺝ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ ﻫﻠﻮ ﺻﺎﺩﺭ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺑﻪ
ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ

=========================================================

پریود شده
.
.
.
.
.
نمکها رو میگم
پر از یود شده
خاک تو سرت با اون فکر منحرفت
بیام این صلوات شمار دیجیتالم و بکنم تو چشات!!!

=========================================================

دختره اومده تو مغازه دستشو گذاشته رو پفک میگه آقا از این پفکا دارین ؟

منم گفتم نه عزیزم تموم کردیم

اونم رفت بیرون !

رانی هلو وا کنین فشارم افتاده !

=========================================================

یه دختره ای همکلاسیمه، بنده خدا فکر می کنه من دوستش دارم و روم نمیشه بهش بگم.
هر وقت با هم حرف می زنیم یا اس ام اس بازیمون طولانی میشه، میگه: فکر کنم یه چیزی میخوای بهم بگی روت نمیشه!
این عبارتش هفتاد درصد مکالماتمون رو شامل میشه!
چیکارش کنم به نظر شما؟

=========================================================

از یه روانپزشک پرسیدم: شما چه طور متوجه می شید که یه فرد روانی به بستری شدن احتیاج داره؟ گفت: ما وان حمام را پر از آب می کنیم، یه قاشق چایخوری، یه فنجان، و یک سطل جلوی روانی می گذاریم و ازش می خواهیم وان را خالی کند.
من گفتم: آدم سالم سطل رو انتخاب می کنه، چون بزرگ تره.
روانپزشک گفت: نه! آدم سالم درپوش چاه وان رو بر می داره… شما دوست داری تختت زیر پنجره باشه؟

=========================================================

مادرش الزایمر داشت…
بهش گفت مادر یه بیماری داری،باید بخاطر همین ببریمت آسایشگاه سالمندان…
مادر گفت:چه بیماریی؟
گفت :الزایمر…
گفت:چی هست…
گفت:”یعنی همه چیو فراموش میکنی…”
گفت انگار خودتم همین بیماریو داری…
گفت: چطور؟
گفت:انگار یادت رفته با چه زحمتی بزرگت کردم،چقدر سختی کشیدم تا بزرگ بشی،قامت خم کردم تا قد راست کنی..
پسر رفت توی فکر…

برگشت به مادرش گفت: مادر منو ببخش…
گفت:برای چی؟
گفت:به خاطر کاری که میخواستم بکنم…
مادر گفت:
“من که چیزی یادم نمیاد….”

=========================================================

ﺑﺨﻮﻧﯿﻦ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﻦ …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ
.
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﻗﺪ ﺑﺮﺍﻡ ﻋﺰﯾﺰﯾﻦ
یه همچین ادمیم من :d

=========================================================

روایت داریم همینطور که ما تو این دنیا منتظر امام زمانیم

اون دنیا همه منتظر جنتی هستن 😐 شبای جمعه که میشه همش میگن شاید این جمعه بیاید!شاید……