مینا : ﺍﯾﻦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﻣﻦ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ملیحه : ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺷﺎﺧﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺮﻕ

مینا : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ملیحه ﺗﻮ ﻣﺦ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﯼ


جدید ترین روش درمان افسردگی در خانم ها …
بله درست حدس زدید …
پاساژ درمانی بهترین روش درمان بسیاری از درد های بی درمان


مثانه چیست ؟
مثانه وسیله ایست در بدن، منتظره آدم دراز بکشه
پتو خوب گرم بشه، چشم محوه خواب شه، بعد یهوو …
اعلام تکمیل ظرفیت کنه


رفته بودم قصابی ، خیلی هم شلوغ بود
قصابه ، گوشت هرکی آماده میشداینجوری صداش میزد:
گوساله کی بود ؟؟

گوسفند بیا جلو !

به یکی هم گفت: تو گوسفندی؟؟

گفت نه آقا من گاوم :|
خوشبختانه من جیگر خواسته بودم
گفت جیگر بیاد جلو 


صبح تو تاکسی یکی لباس چارخونه قرمز پوشیده ‌بود پیاده که شد در رو محکم بست !
راننده سرشو آورد بیرون گفت:
مرتیکه رومیزی


به درجه ای از تنهایی رسیدم که خودم بازوی خودمو گاز میگیرم
به خودم میگم نکن توله سگ جاش میمونه
 


به یه درجه ای از انحراف رسیدم
که اگه یخورده دیگه منحرف شم برمیگردم به راه راست دوباره